Nyt ollaan otettu "kuuriin2 tuo merkin kierto, sehän meni joskus syksyllä ihan laukalla, mutta nyt kun pitkän tauon jälkeen kokeilin Dogantti hallilla treeneissä sitä, ihan helpponakin versiona, niin laiskasti ravilla meni :) Eilen ja tänään ollaan omalla pihalla sitä tehty, lelupatukka palkkana kun on kiertänyt tötsän ja kyllähän se kotona tekee laukalla, pitkältäkin matkalta. Onko tässä sitten epävarmuus vielä liikkeessä ja kun tehtiin vieraassa ympäristössä pitkän tauon jälkeen niin meni ravilla..

Seuraamista ollaan myös tehty, välillä oon påalkannut käännöksissä, välillä perusasennosta välillä liikkeestä.. Noudossa oli ongelma se että otti tassuilla vastaan kapulaa, mutta adahan tykkää makupaloista paljon, niin aloin tekemään niin että heitin tai vein kapulan ja lähetin hakemaan, just kun Ada nappaa kapulan juoksin karkuun ja sanoin vapautus palkalle merkin, seuraava minen ja tarttui heti suullaan hyvin kapulaan ja oli kiireellä tulossa mun luo ja vapautin samalla tavalla. Nyt kun tätä on jonkin aikaa tehty ja kapulaan tarttuminen pääsääntöisesti onnistuu, oon antanut juosta pidemmälle minua kohti kapulan kanssa ennen palkalle pääsyä vauhdissa, ja oon kokeillut sitäkin että odottanut että tulee ihan sivulle istumaan ja pitää hetken kapulaa paikallaan ja sitten saa vapautus käskyn.